Karta stałego klienta

Dbamy o naszych stałych klientów. To właśnie z myślą o nich, stworzyliśmy karty lojalnościowe, uprawniające do korzystania z atrakcyjnych zniżek i bonusów.

 

Czym częściej korzystasz ze swojej karty, tym więcej otrzymujesz zniżek.

 

Kartę bywalca możesz otrzymasz przy naszym barze.

AKTYWOWANIE KARTY

1. Ostrożnie oderwij załączoną kartę.

2. Spisz numer karty, a następnie wyślij go wiadomością e-mail na adres: karta.biocultura@gmail.com

3. Poczekaj na wiadomość zwrotną informującą o aktywowaniu karty.

4. Ciesz się wyjątkowym rabatem i smakiem naszych specjałów!

    .

KORZYSTANIE Z KARTY

1. Przyjdź do kawiarni i złóż zamówienie.

2. Podczas płatności – podaj obsłudze swoją kartę lojalnościową.

3. Rabat zostanie naliczony i automatycznie odjęty od rachunku do zapłaty.

  • Jestem w posiadaniu karty. Czy mogę z niej od razu skorzystać?
    Należy ją najpierw aktywować. Dokładną instrukcję można znaleźć powyżej. Warto zaznaczyć, że aktywacja jest jednorazowa i nie wymaga od potencjalnego właściciela karty – przekazania nam swoich danych osobowych.
    .

  • Czy wielokrotnie mogę korzystać z przyznanego mi rabatu?
    Oczywi
    ście! Jesteś w posiadaniu karty lojalnościowej. Możesz z niej korzystać przy każdej wizycie w naszej kawiarni. Mamy nadzieję, że będziesz naszym częstym gościem.
    .

  • Czy rabat naliczany jest od razu?
    Tak, rabat naliczany jest natychmiast przy p
    łaceniu za zamówienie.
    .

  • Czy rabat przysługuje tylko na wybrane produkty?
    Tak, w ka
    żdym miesiącu rabat będzie przysługiwał na inne produkty. Z pewnością każdy znajdzie coś dla siebie. Przydatny z pewnością może okazać się nasz newsletter oraz strona internetowa i fan page na Facebooku.
    .

  • Czy z karty mogą korzystać również moi bliscy?
    Oczywi
    ście, karta nie jest imienna. Oznacza to, że możesz ją bez jakikolwiek konsekwencji przekazać komuś bliskiemu.
    .

  • Moja karta się zgubiła – co mam zrobić w takiej sytuacji?
    W sytuacji, w której karta zosta
    ła zgubiona lub zniszczona – prosimy o kontakt mailowy. Napisz do nas, przedstaw sytuację, a my postaramy się szybko wyrobić jej duplikat.
    .

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie? Chętnie na nie odpowiemy!
biuro@biocultura.pl

Facebook

YouTube

Instagram

Follow Me on Instagram